daisy__ Arkadaşlar merhaba 2 Li taramam vardı bugün ama bi türlü bebek dönmüyor sabahtan beri ne yapablirim
minnosss58 daisy__ benimde bebek uyuyordu diye doktor bakamadi dışarı çıktım yemek yedim sonrasında çikolata yedim anca uyandı da baktı doktor