BurcuMusti3107 bir tane şırınga bir tanede izotonik serum alıyorsun burnundan sıkıp diğer delikten çıkarıyorsun çıktıkça rahatlıyorsun. Maalesef kanındaki enfeksiyon geçene kadar hastalık devam ediyor ama burun spreyi kullanamadığımız ve nefes alamadığımız için burna en iyi gelen bu, bununla nefes alıyorum günlerdir. Sabah öğlen akşam yapıyorum rahatlıyorum yoksa migrenden duramam