Benim 2 kızım var 3 ve 5 yaşında. Şimdi çok güzel oyun kurup oynuyorlar. 3. sü de kız olacak. Çevremdekiler olsun diyarlar ama o bile bana çok itici geliyor. Ben halimden memnunum, Allah veriyor sonuçta. Önemli olan sağlıcakla gelmesi ve hayırlı evlat olması.