anonim51 canım bu ikiliyi yeni bitirdim bende vajinada kaşıntı vardı mantar olmuştum kısacası o fitil çok iyi geliyor düzenli kullan bence gece yatarken at kalabildiği kadar içinde kalsın zaten o bütün gece iç
Çamaşıra akıyor bir nevi temizliyor aslında travazol kremide genştal bölgede kaşınan yerlere sür birde o fitil aktığı için biraz kaşıntı yapabiliyor burada önemli olan iç çamaşırı değişmek ve fitili düzgün bir şekilde içeri atmak şifa oluyor gerçekten