-Papatya33 ilkgozagrimhavinim sağlıklı olsun da . Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah 🙏
eyl120_ Erkek bebeğe gebe kalanlar ne tarafda oynuyor bebekleriniz benimki hep altda va sağ tarafda oynuyor ve bide vajinamda çok baskı oluyor bu erkek bebeklerdemi görünür
-Papatya33 eyl120_ alakası yok ya onun. Mesela erkek bebek sağda olur derler ama benm oğlum hep soldaydi.
ilkgozagrimhavinim -Papatya33 benim ilk çocuğum kız. Hep sağdaydı sağ tarafım batardı. Şimdi 4 yaşında. Bukezde solum hassas. Bencede alakası yok.
eyl120_ -Papatya33 bitane kızım var erkek çok istiyorum tam umudumu bitiriyorum önüme yine erkekle ilgili şeyler çıkıyor umutlaniyorum yine 😐