Merhaba hatay Dörtyol devlet hastanesinde sezeryan ile doğum yapan varmı acaba şuan İskenderun gelişime nail erdogona gidiyorum Dörtyol devlet hastanesi evime çok yakın bir kaç defa harun kılıçkıran da muayene oldum iyi bir doktor du doğuma 30 günüm kaldı dogumu nerde yapacağım kararsız kaldım tercümesi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim