kibarsaygici Kızlar kaçıncı hafta yada ayda başladınız çatlat kremi kullanmaya veya hangi yağları kullandınız yada önerdiğiniz yağ yada krem varmı?
Damlalala kibarsaygici bende şuan 21+4 hiç çatlağım yok inşallah da olmaz devamında mustelanın çatlak yağı ve kremini kullanıyorum
ylnydgd kibarsaygici 12 de Liearac kullanmaya başladım. Çok düzenli değilim açıkçası da 24+5 teyim çatlak yok şu an
sari_papatyam kibarsaygici ben de sadece Hindistan cevizi yağı kullanıyorum be sefer öncekinde liarec ile hafif çatlaklarım olmuştu
Busranur_mnts kibarsaygici ben shea yağı kullanıyorum kilo alıp vermekten bacaklarımda çatlak vsrdı zaten hafif yine olmuş karnım çatlamadı inşallah çatlama 24. Haftadayım