Aysegulbebek 32 haftalık hamileyim, benimde 3.49 çıktı, doktorum biraz yüksek ama sorun teşkil etmez dedi tekrar test yaptıracaksın dedi 13. nde kontrolüm var tekrar soracağım napılacağını, ilaç vermedi ama sordum bi sorun olur mu diye hayır tekrar bakılır dedi.