heidegirl Kızlar dolap uygulamasında sattığım üründen 2600 TL kazanmam gerekirken 1600 TL görünüyor ama kesintiler’e de bakıyorum ekstra bir kesinti de yok başına böyle bir şey gelen çözüm bulan var mı
edabolukbasi3- heidegirl bu yüzden dolaptan ürün satmayı bıraktım yok kargo bilmem ne alıcı koruma diye kese kese elde bişey kalmıyor muhtemelen desiyi geçmiştir ondan kesmişlerdir
heidegirl rabiaerdemm daha önce kargo boyutunu aşınca mesela bir bilge gelmişti mesela kargoya kesilen diye. Zaten bu sefer kargoya vermeden önce desibelini hesaplamıştı 100 TL fark koymuştu hani kesilenlerde de görünmüyor kargoya kesildiğine dair
rabiaerdemm heidegirl çözüm merkezine bakın beni ara butonu var arayıp ordan bilgi alabiliyorsunuz sizi arıyolar
heidegirl rabiaerdemm nerde tam olarak bulamadım butonu arıyorum müşteri hizmetleri yok telefondan destek diyor
rabiaerdemm heidegirl canım onu artık süper satıcılara özel yapmışlar sanırım sen süper satıcı değilsen gözükmeyebilir mail atmayı dene birde ürünü ne kadara koyup sattın kargoyu vs hep senden kesiyor ya