Kızlar bende pcos var iki yıldır da gebe kalamıyorum adetim tam 9 gü geçilmişti 9. Günde kahverengi siyah pas rengi lekeler geldi tuvalete gidip silindikçe geliyordu sonra dedim ki adet olacağım çünkü buna benzer şeyler yaşıyorum sonra akşama doğru pespembe açık renkli kan geldi o da silindikçe tabi sonra akşama tekrardan koyuldu gibi geldi bana şimdi yine açık pembe kan değil yani ayırt edebiliyorum hatta fotoğraflarını bile çektim .Bu ne olabilir doktora gitmem gereken bir durum mu ? Yerleşme üstüne görme bunlardan hiç ümidim yok sa işte yine de insan bi acaba mı diyor