Ecisbicis klncbebek daha erken hissetmeniz için, önümüzdeki haftalarda hissedersiniz, hissettiğinizi de pek anlamayacaksınız zaten çok ufak bağırsak hareketi gibi ayırt etmek zor
klncbebek asennaa ikinci gebeliğim😊ilkinde de kaçıncı haftada hissettim hiç hatırlamıyorum herşeye sıfırdan başlamış gibiyim
klncbebek myangelson ikinci gebelik ama daha erken hissetmem gerekmez mi burda 12 haftalıkken hissedenleri okudukça endişeleniyorum
klncbebek Ecisbicis burada 12.haftada hissedenleri okudukça endişeleniyorum hissetsem de rahat etsem artık 😀🤦
asennaa klncbebek olabilir her gebelik farklı, ben de ikincide çok erken hissettim ama belki daha farkında olunduğu içindi.
myangelson klncbebek her bebek her gebelik farklıdır belki göbek bölgeniz yağlı o da etki edermiş. Belki plasentanin ön duvarda yastık görevi görüyor harekerleri geç ve az hissetmeyi sağlar. Kafanıza takmayın hissedersiniz yakında
busrakaplan klncbebek normal ilkinde 16da hissettim, herkes ikincide daha erken hissediliyor demesine rağmen bunda 20den spnra hissetmeye başladım. Her gebelik farklı.