Kızlar 17+2 haftamdayim ilk tirimesterde ağrı vardı ama bir aydır okadr çok sidetlendi ki kimi zamn eğildiğim zaman birşeyler yaptığımda belim tutuluyor agrisidan dogrulamiyorum benim gibi olan varmı ne yapıyorsunuz geçmesi için lütfen yardımcı olun 🙏