Doğumuma az çok 1-2 hafta kaldı, vajinal doğum bekliyoruz kısmetse. O kadar sıkıldım ki artık insanların sürekli bir şey anlatıyor olmasından, sizde de böyle durumlar var mı? Nereye gitsem biri bir tavsiye bir şey anlatıyor, sanki biz hiç okumuyoruz eğitim almıyoruz gibi. Her anne, çocuk, doğum farklıdır. Herkes sanıyor ki onların ki gibi olacak, sürekli bir akıl verme, anı anlatma kadınlar bu konu açılınca nedense susamıyor. Birbirlerini zorbalıyorlar. Dün bir arkadaşım nişanı gelmiş zamanında onu attı, bak böyle bir şey diye. Midem kalktı. Az çok tahmin edebiliyorum nasıl bir şey olduğunu sonuçta. Ama malesef her şeyi onlar biliyor ve tek onlar doğurdu sanki. Doğum yaptıktan sonra söz verdim hamile hiçbir kadına bunu yapmayacağım. Sağlıkla kalın🤍