Havin49_ dilankozan o öksürük zehir gibi bişey bir aydır çekiyorum iyileştim hastaydım ama kuru öksürük bitmiyor
nursenasu27 Gebelikte bi çok kez böyle oldum çok bi seçeneğinimiz yok maalesef klasik şeyler den ilerlicez ılık su mandalina limon bal karışımı yapabilirsin ben öyle yapıyordum hep
dilankozan Sonyaazz teşekkür ederim deniycem ValideSultan bende özele gitmeyi düşünüyorum 10. Haftada söylemiş tanıdıklarımı o yüzden sordum devlet mi diye