Hayalperest1 Kafası biraz uzandı yamuldu düzelir mi sağlığı gayet yerinde çok şükür ama kafası biraz çirkin
bebeklerim__ Hayalperest1 camim düzelir düzelir kendiliğinden benimkide öyleydi sonra düzeldi. Hatta röntgen çekmişlerdi ne olur ne olmaz diye
ESLEM16 Hayalperest1 o yatsa da sen her seferinde diger tarafa cevir başını. Biraz ilgi istiyor yoksa öyle kalır
ESLEM16 Hayalperest1 sırt üstü yatmalı yeni doğan bebekler ama basi yan olmalı. Bizimki de hep düz tutuyordu başını ben sürekli sag ve solda olacak sekilde değiştiriyordum. Cok sırt üstü yatması da başının arkasının basık olmasına sebep oluyor
Havin49_ Hayalperest1 kafasını canım yatarken sağa sola doğru yatır benim oğlum yatmıyordu ben yan çevirip arkasına bataniye koyuyordum oğlumun kafa yapısı baya bozuktu öyle böyle değil şimdi kafası yuvarlak biçimde ve yapısı çok güzel