Feyza07 Ben anlamıyorum neden kızımız olcak denildiğinde he iyi olsun hayırlı evlat olsun böyle burun kırtmalar falan anlam veremiyorum yaaaa allah içimi biliyor hep kız bebek istedim annenin yarısı oluyor çünkü benim için farklı anne kız bağı çevredekiler o kadar sinir bozuucuki😡😡😡😡😡
Emine982 Feyza07 takma canım ağzı olan konuşuyo bende ikinciye hamıleyım bır oğlum vardi kız ıstıyoduk bı oğlum daha olcak çok istiyordum bı kızım olsun ama nasip değilmiş kız annesi olmak bana göre çok özel geliyo oyuzden kım ne derse desın takma😇
tazeanneck Feyza07 aman bırak beyinsiz cahil insanları. Geçen gün bana da oldu a101 gittiğimde kadın aa bebiş mi geliyor hayırlısı olsun cinsiyet ne diye sordu kız olduğunu söyledim utanmadan ne dedi dersiniz aa olsun sağlıklı olsun da varsın kız olsun demez mi yolacaktım onu orda😡 dedim olsun ne demek ya ne münasebet❗️ Sonradan yok erkek istiyor ya herkes ondan dedim diye kıvırmaya başladı. Allahın verdiğine istememek ne demek haşa. Dedim onu diyen cahil insanlar en sinir olduğum insan tipi. Kadın daha da cevap veremedi zaten😡😡 uyuz denecek laf mı sen kimsin de böyle bir yorum yapıyorsun? Hayırlısı olsun de geç
Seda5892 Feyza07 çevrendeki herkesin oğlumu var acaba sağlıklısını bulmuşlar bir de cinsiyet seçimimi yapıyorlar😒 önemli olan sağlıklı ve hayırlı evlat olabilmeleri boşver o gereksizleri canım
Feyza07 Emine982 hamile kaldığım günden beri erkek dediler hayırlı evlat olsun dedim kızım gelicek dünya ya ve iyiki de kızım olucak ama herkes yanıldı herkes ondan mıdır bu he iyi hayırlısı olsun lafları çok sinir oldum
aysecam Feyza07 onlarınmı çocuğu boşversene sen kime nee kız evlat daha hayırlıdır erkek delisi anneleri bende anlamıyorum artık kimin gözlerine sokacaklarsa başkaları için doğuruyorlar sanki
Miram65 tazeanneck benim de kızım olacak hayırlısıyla bi kızım daha var kim sorsa ben Kiz diyorum.aa olsun inşallah çıkınca erkek olur birde diyo ayy buda mi kiz yazik biri diyo 3 yap olur biri diyo 3 kiz olsa me yapacan yemin ederim delirecm.cok az kaldi doktora gitim piskoloji icin ilac verdi
tazeanneck Feyza07 kız valla anlatırken bile sinirlendim 😁 gerizekalı valla ben olsun diyen herkesi tersliyorum ne demek olsun ya diye. Erkek olsa da olsun mu diyeceklerdi acaba şu erkek bebek zihniyetinden nefret ediyorum ne gerizekalı insanlar var
Feyza07 Seda5892 aslında benimkyle erkek Kız eşit olyo ailelerde ama bunlar bana erkek dediler yanılmak hoşlarına gitmedi heralde
Ozgle Feyza07 evet canım bide bunu diyenlerin kendileride bayan .Nasıl bu kadar erkek delisi oluyorlar anlamıyorum.Ama ilerde yaşlandıklarında onlara bakacak olan kendi kız evlatları .Erkekler eşten dolayı uzak duruyorlar.Benim de doktor kıza benzetti ve çok mutlu oldum.
Neslihan35 Feyza07 hayırlısı olsun canım. benimde kızım olacak çok mutluyum🥰 Sağlıklı hayırlı evlatlarımız olsun inşallah😇
Seda5892 Feyza07 isterse hepsi kız olsun onlara neyse iki gün sonra çocuk büyüdüğünde oğullarından yemek istesinler
Arbie Feyza07 benimde bir oğlum var kızım olsun istedim ama cinsiyetini öğrendimki erkekmiş😁hayırlısı olsun dedim 😊kaynanama söyledim kadın bir umut kız bekliyordu (çünkü 3 torunu da erkek )ama malesef üZüldü 😆anneme aöyledim erkek diye oda cok üzüldü herkes kendini kıza alıştırmıştı☺️Ben erkek takıntısını bir türlü anlıyamadım insanın erkek çocugu olunca mum mu dikiyorlar başlarına acaba 😯illa erkek olsun kız olmasın kız olursa kadın tekrar tekrar doğursun 😓çok uyuz oluyorum çoklkk
Feyza07 Arbie değilmmiii sanki kendileri büyütüp kendileri çocuk yapıyor bunu bi çok kadın yapıyo üstüne yani zihniyetsizlik
29temmuz07 Arbie aynen bizimde umutla kiz bekliyolar kaynanamgil evde kiz bebek yok hiv tek gelinde benim 1. Oglan oldu ama bakalim Buda gosternedi 4 aylikken 12 sinde gitcem cok heycanliyim
DlstM Feyza07 okdr doğru söyledinki👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻 İnsanlar öyle bnde kız istiyodum Allaha şükür ki hiç öyle takıntım yok dr kuz olabilir diyo çok mutluyumm