Kızlar selaam. Gebe olduğumu yeni öğrendim 5+3 teyim. Hamilelikten önce de sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyordum, hamilelik haberi aldığımda da idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Tedirginim bunu sürekli yaşamaktan ve bebeğimi zararının olmasından yaşayan var mı