ipekmom_ Diamondstallion kayısı hiç görmedim donsada güzel olmaz bence, çözünce suyunu salar tuhaf bi hal alır gibime geldi. Ne için kullanacaktınız acaba
ebobel Diamondstallion canınız kayısı çektiyse eğer hamile dükkanları falan var Trendyolda ordan bakabilirsiniz
Diamondstallion ipekmom_ bebeğim çok seviyor da yazdan atmıştım buzluğa yetmedi. Buharda pişirip püre yapıyorum çok güzel oluyor bağırsaklarına da iyi geliyor