bebeklerim__ Bende kilo alımı yapmıştı 😊 Bu arada saat konusunda şöyle migrenim var o yüzden doktorum bana gece alıp yatmamı söylemişti atağı azaltmak için ve saatine de dikkat et demişti. 😊 He bir de belki biliyorsundur ama ben diyeyim kullanım esnasında ameliyat sürecim oldu o doktorum (başka branş) bana acil bırakmamı istedi ameliyatta kanla ilgili sorun oluşmaması için. Ben de doktor olduğuna güvenip o gün pat diye bıraktım. Ameliyatta dediği gibi kan akışında sorun olmuş bırakmama rağmen. Ama vücut dengem mahvoldu. Kaç hafta boyunca kas ağrısı falan çektim. Kadın Doğum doktorum kızmıştı başka alan uzmanına göre değil bana sor bi daha diye 😁😁