Sumbul35 yaptırmamak en doğal hakkınız ama sağlık işin içindeyse bu testlere fasa fiso demeniz yanlış olmuş
Siz böyle düşünebilirsiniz
Ama sizşn gibi düşünmeyende mevcut mesela hastaysa
Bakana değil yatana zorluk insan bunları düşünüp
Neden acı çeksin diye düşünebilir