Nerden başlasam bilemiyorum dün hastaneye gittim kontrole 34 haftalıgim bebeğin nst de kalp atışı hızlı çıkınca doktorum beğenmedi acile ordan dogumhaneye gönderdi acilde kan idrar verdim damar yolu açıldı dogumhaneye çıktım alttan muayene de 2 cm açıklığın olduğunu söyledi ama bebeğin başı hala dönmemiş normal doğum pozisyonunu almamış biraz zor artık almaz dediler nst ye bağlandım 2. Defa korkulacak birşey yoktu Yenidoğan ünitesi de olmadığı için başka bir hastaneye gittim aynı şeyleri burda da yaptılar önlüğe kadar giydim Yenidoğan olmadığı için imza atıp tekrar çıktım yani dogumhanede beklemektense evimde uzanır oturur beklerim daha iyi dedim ama 2 cm açıklıkla 1 2 hafta daha bekleyebilir miyiz keşke bekleyebilsek bu arada ara ara gelen normal doğum belirtilerin var ve hafif kanlı akintimda var dünden beri pembemsi şekilde ama bebek ters sorun orda ve erken daha 1950 gram