slnylmz96 Aynen kesinlikle zaten bu konuda sormadan kullanmam hamilelikte çoğu ilaç krem vs ztn kullanamıyoruz hele grip olduğumuzda işimiz çok zor inşallah sağlıkla kucağımıza alırız enfeksiyon bende de ilk öğrendiğimde çıkmıştı geçti geri şimdi tekrarladı 🥲 tahlil verdim geçmiş ama kaşıntı oldu onu anlamadım bakalım doktorum ne diycek