Miniminiminnos 37 göremem diye korkmaya başladım bugun doktor başladım asagi dedi o yüzden korktum umarim sağlıkla kucağımıza aliriz
1ErkekkkAnnesi Miniminiminnos 34+2 de ben ayrıldım aranızdan sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🌸
iyiliktozu Miniminiminnos inşallah hayal ettiğiniz günleri görürsünüz benim için de sizin şu haftalarınız hayal gibi. İnşallah sorunsuz komplikasyonsuz bu haftalar nasip olur bize 🤲🏻🥺
DuruDefne_mommy Miniminiminnos 34.haftada baş geliş pozisyondu benim kızda 36 haftalık olduk çok şükür bir sorun yok.Sezaryan dogumum olucak o yüzden 2 3 hafta daha dursa yeter 😀
nuryilmaz8 Miniminiminnos 24. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda benim bebek korkma yani 33. Haftadayım hala aynı
Miniminiminnos DuruDefne_mommy bende aynı dilekteyim 2 3 hafta dursun ne olur bas asagi olması sorun olmadı degil mi
umynurr DiplomaliEvHanimi bende suan 31+3 33. Haftada kontrole gtmeyi dusunuyorum 6 hafta gitmedm kontrole doktor baya saydirdi neden gelmdin diye
dedimolabilirrr Miniminiminnos 35iz biz de bende burada bekleyeyim 💕ikinci benim ve sezeryan olacağımız için ne zaman alır doktor bilemiyorum ama çok heyecanlıyım
dedimolabilirrr Miniminiminnos bizimki de almış ama bu güzel birşey Allah korusun kafası kanala girse ya da sancılar açılmalar başlasa erken doğum olur pozisyonunu alması korkunç değil ki
dedimolabilirrr Miniminiminnos hayır sezeryan da olsa baş aşağı pozisyonu alması beklenir her bebeğin normal olan bu 🫠 Makat geliş tam tersi oluyor hamileliğin sonu bile zülum oluyor nefes alamıyorsun oğlumda yaşadım