paristanbulima61 guvbn merhaba canım. Geçmiş olsun öncelikle. 34. Haftamdayım. Bende 2 ya da 3 defa yaşadım bu durumu. Araştırmalarıma ve doktorun söylediğine göre pembe renkli hafif damla şeklinde lekelenme devamı gelmiyorsa tehlike arz etmiyor. Kıpkırmızı ve fazla miktardaysa aciliyeti oluyor. Yine de için rahat etsin diye gündüz kontrole gidebilirsin.
Schaden guvbn kanama her zaman acildir, bence bir an önce doktora görünün. Plasenta ayrılırken de kanama olabilir, doğum da olabilir. Netleştirmek için geç olmadan doktora görünün derim.
paristanbulima61 guvbn kanama devam ediyor mu yoksa 1 kere gelip durdu mu? Ve miktarı ne kadar? Doktor bunları soruyor. Devamı gelmediyse sorun değil, bir daha gelirse gel demişti.