32+4üm dün akşamdan beri midem kötüydü 2 salatalık yemiştim tutsun diye ama kötü hissettim bir türlü uyuyamadım şimdi de kalktım kustum göğsümün altı sert ama aşağısı yumuşak kasık ağrım var sanırım kusarken oldu ve bebeği hissetmiyorum uyuyuprdur deyip evham yapmamaya çalışıyorum ama korkuyorum da