ben 33+4 haftalık gbeyim normal doğum istiyorum belli bi tarih yok yani bebiş ne zaman isterse o zaman olucak şuan baş aşağı pozisyonda arada böyle saniyelik ama dayanılmaz sancı giriyo vajinama 3 sn falan sürüyo anında geçiyo gün gectikce korkmaya başladım sizin nasıl geçti ne zaman doğum oldu beklediğiniz gibi miydi of çok heyecanlıyım stresliyim ilk doğumum bide