LadyX BusraFf ankette Defne önde gidiyor ama bu ara herkes Defne ismini koydu sanki. Bence NİL çok hoş
Deletedmom_247 BusraFf kesinlikle Nİl. Şuan tüm ülkede 2024-2025 bir Defne patlaması yaşanıyor. Nil ismi çok güzel
nilinannesiii Nil kızımın adı♥️ oğlum olacak bir hafta sonra kısmetse onada alparslan ismini koyacağız
BusraFf Deletedmom_247 teşekkür ederim 20.haftadan beri Nil diyoruz ama sonlara yaklaşınca bi acaba demiştik
2025anneadayi kesinlikle Nil🌸 çok hoş. Defne artık çok standart ya wow gelmiyor. Defne ismi Merve gibi oldu çok ama çok fazla var bence yasaklanmalı artık😂
2025anneadayi Deletedmom_247 işte insanlar türkçe kökenli isim ararken hep aynı isimler çoğaldı. gökçe umay duru doğa😅 her yerde aynı isimleri duyuyoruz artık. fakat defne niye bu kadar çoğaldı anlamadım açıkçası. hem yunanca kökenli hem hikayesi güzel değil tanrıçalarla ilgili🤔
Deletedmom_247 2025anneadayi defne yaprağından olabilir :))) maalesef son dönemde inanılmaz arttı. Evet güzel isimler lakin dediğim gibi bu gidişle tüm sınıfta çocuklar okula başladığında hep aynı isimler olacak. ve sürekli zorbalıyorlar malum z kuşağını da geçecekler Alfa kuşağı daha farklı bir şey olacak.