Kızlar 14 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var en son bir ay önce idrar tahlili yapılmıştı çok daha yüksekti doktorum toz antibiyotik vermişti tek kullanımlık bugün tekrar idrar tahlili yaptırdım sağlık ocağında lökosit 49 yassı epitel 70 çıkmış sanırım tamamen geçmeyecek enfeksiyonum önerileriniz var mı neler yapabilirim düşmesi için