Angelmom1 ben inanın yürüyemiyordum bile makat gelişken. Biraz ayakta dursam ağlayacak gibi oluyordum ağrıdan. Kendi kendine dönmeye karar verdi bi anda. Doktorum da her an dönebilir demişti kendiliğinden döndü. Ben vajinal doğum istediğim için ve ağrılarımdan dolayı çok dua ettim doğru zamanda dönsün inşallah diye bi anda döndüğünü öğrendik ben dönerken de hissetmiştim aslında karnımda aşağıdan yukarı bi itiş kakış oldu 🫠 o yüzden bol bol dua edin, döner inşallah ben dua dışında hiçbir şey yapmadım 🙏🏻 yapılabilecek egzersizler de varmış sanırım doktorunuza danışabilirsiniz bu konuda da