Merhaba kızlar kimyasal gebeliğim yarın sonlanıyor 5+3üm beta değerim yükselmedi maalesef evde de düşme olmadı sürekli sancı ve ped dolusu lekelenme yaşadım bu gün doktora geldiğimde ise yatış verdi yarın hem parça hem iğne vuracaklar düşebilsin diye belki birilerine de bilgi olur böyle olmasını kimsede istemem ama hakkımda hayırlısı neyse o olsun bana dua edin inşallah bir sorun çıkmaz tekrar hemen toparlanırım😔