Bimiyendis elzem83833 iyi gibi bence benimki 4ofr 2740 doğdu mesela ilk başta üzüldüm sonra tombik bişey oldu. Kilosuna değil de sağlıklı olmasına bakın. Kilo alınır verilir önemli değil
1ErkekkkAnnesi elzem83833 bence iyi kilosu 34+2 de doğum yaptım aynı kilo civarıydı sağlıklı olsunlarda kilo çok da mühim değil 🌸
Ashley98 Bende 34+5 dün kontorlümüz vardı 2700 ama sizinki çok daha iyi benimki bi tık önden gidiyor korkutuyor o yüzden