Annesiiiii20 şimdi anladım demek istediğinizi. Açıkçası buna dair hiç bir bilgim yok çünkü doktor o dönem direk aşılama dedi herhangi bi test spermiyogram vs istemedi. Ama aşılamadan sonra eşime verilen raporda spermde yapışıklık olduğu ve yıkama işleminde ayrıştırıldığı yazıyordu. Belki de bugüne kadar doğal yolla olmamasının sebebide oydu bilemiyorum hiç ilk aşılama da tutmuştu çünkü yani şu an düşündükçe her şey olabilir diyorum