Selam kızlar bugün doktora gitmemle tam olarak erken preeklemsi teşhisi kondu 17. Haftada 24 saat idrarda 250 cıktı tansiyonlarım yükseliyordu ama bir haftadır adalat x2 kullanıyorum normale döndü çok şükür şişmelerim de biraz indi ama yinede durmadan ağlayasım geliyor bu sınavı da kolaylıkla atlatmak nasip olsun daha şimdiden bu teşhisi aldıysam sonuna kadar nasıl giderim yada gidermiyim diye düşünüyorum siz neler düşünüyorsunuz yaşanların umut verici hikayelerini dinlemek isterim