On gündür problemliydi. Veterinere götürdük çok masraf cıkarttı tetkiklere diye pek sıcak bakmadım. Bir de fetal dna falan yaptırcam diye. Ağrı kesici ateş düşürücü verdi veteriner. O gün iyi gibiydi. Sonraki günler daha da kötüleşti. Götürdüm bugün böbrek ve karaciğer problemi var. Sarılık başlamış. Değerleri çok kotu. Ağlıyorum devamlı kendimi tutamıyorum. Bir hafta boyunca her gün veterinere götürlüp getirilcek günlük 5 saat tedavi alcak. Bu durumda olup kedisi köpeği düzelen var mı 8 yasında kedim. Çok üzgünüm. Ertelediğim için çok üzgünüm. Belki daha erken başlasaydık karaciğerinde sorun olmayabilirmiş. Hiç yemiyor wc cıkmıyor.