Kızlar bende sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyor ilaç kullanıyorum yine aynı oluyor sürekli akıntım oluyor internette nioli yağınin enfeksiyona çok iyi geldiğini duydum iç çamaşıra 2 3 damla kullanmak yetiyormus arastirdim doktora danışmayi tavsiye ediyorlar hamilelik döneminde kullanmak sakıncalı mı sonuçta içilen bişey değil ya sormak istedim doktoruma da danisacagim