Dün 38+3 de 2.sezeryanımı oldum. İki gündür ara ara gelmeyle başlayıp sıklaşan sancılarım oldu adet ağrısı gibi sızlıyordu belim nst de sancı çıkınca hemen doktoruma haber verdim ve hastaneye geçtim yeniden nst çekildi ve daha fazla beklemenin risk oluşturacağını söyledi hemen ameliyata aldı. Evimin güneşi 00.56 da çok şükür doğdu🙏🏻🧿 Ultrason ölçümlerinde kilosu 3450 görünüyordu en son 3080 gr olarak doğdu. Minicik ama çok güzel 🥹🥹 Allaha ne kadar şükretsem az kalır🙏🏻 Ameliyat anından ve sonrasından bahsedecek olursam da spinal anestezi oldum zaten hissetmiyorsunuz öncesinde ufak bi sakinleştirici verildi sonra anestezi uzmanı gelip belden uyuşturma yaptı bişey hissetmedim. Sonda uyuştuktan sonra takıldı. Odaya geldikten 3-4 saat sonra anestezi etkisi geçmeye başladı zaten o sırada gelip hemen serum ağrı kesici vs hemen yapıldı. Karna bastırma olayını bi kaç kez yaptılar ağrılı oluyor. Karnıma kum torbası koyuldu 3-4 saat kadar sonra aldılar. İlk ayağa kalkmadan önce bol bol kahve tükettim ayağa kalkarken yere bakmadım hafif kambur yürüdüm. Evet zor oluyor yanma acı vs ama yürüdükçe açılıyorsun. Bir de ben ne zaman ağrı kesici serum taksalar bittikten sonra kalkıp yürüdüm ki çok ağrı olmadan açılayım diye. Ağrılarım olduğunda da uzanmaya çalıştım. Hastane çantama depend koymuştum çok rahat oldu. Onun dışında emzirmeyle uğraşıyoruz 2 saate bir ama sütüm daha gelmediği için mama takviyesi yapıyorum yenidoğan hemşiresine de söyledim. Göğüs uçlarım yara oldu ve silikon uçla emziriyorum ama o şekilde bile ağrıyor yine de dayanmaya çalışıyorum. Şimdilik böyle güzel anneler 🥰 Allah hepimizin bebeklerine sağ salim kavuşmayı ve büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻🙏🏻