Arkadaşlar 5+4 hamileyim. Geçen cuma günü doktora gittiğimde hersey çok güzeldi. Kesem gözüküyordu, folk kesem gözüküyordu. Bugün adet kanaması gibi kanamam olmaya başladı ve rahmime kramp şeklinde ağrı girmeye başladı. Hastaneye gittim alttan muayene etti doktor ve kesem ve bebeğim gözüküyordu. Kalbinin attığını ama çok derin olduğu için duyulmadığını söyledi. Kan tahlili verdim ve sonuçlarımın hepsi iyi çıktı. Eşimle de aramda kan uyuşmazlığı var. Doktor bana uyuşmazlık iğnesi ve PONSTAN FORTE 500 MG ağrı kesici hap verdi. Gebelerin kullanması riskli bir ilaç olduğunu düşünüyorum ki parol bile nadir için diyorlar. Böyle bir olay başınızdan geçti mi hala kanamam durmadı âdetmişim gibi aynı