YuvarlanamayanPaanda sana bu konuda tedavi gören biri olarak bildiğim her şeyi yazacağım ama tabi dr.la görüşmen en iyisi
Öncelikle bu rahim ağzında kısalma var demek. Her kadının doğal uzunluğu farklı. Dr.lar anlıyor onu. Uzunluk da önemli ama rahim ağzında bir u görünümü oluyor. Bu da açıklık demek ve kısalmadan çok daha riskli.
25mm altında ise dikiş gerekebiliyor ve 24. Haftaya kadar dikiş atılabiliyor. Detaylı bllgiyi Dr. Verir.
Hemen fiziksel aktivitelerini kısıtla, mümkün olduğunca yat. Mümkünse kontrolü erkene çek. Korkma ama tedbiri elden bırakma.
Enfeksiyonlar, akıntılar vs sebep olabiliyormuş buna. Benim 29 mm çıktı Dr. Hemen fitil. Antibiyotik ve progrstan verdi. Bir hafta sonra gittiğimde uzunluk aynı uzamamış ama o u görünümündeki açıklık kapanmış bu uzamasından çok daha iyi dedi. Şuan hala progestan kullanıyorum yatmadan önce 2 tane. Çok çarpıyor ilaç ama onu 2 gün içmedim tekrar yazdırana kadsr kasılmalarım oldu. Mecbur doğurana kadar içicem artık