Sumay_61 bende şöyle bişey oldu 2 testim normal 4 lü riskli çıkmıştı 2020 yılında o zaman fetal dna yeni çıkmış gibiydi 16. Haftada risk durumunu öğrenmiş oldum sonra test sonucu bekle stres derken o süreçte baya yıprandım. Bu gebeliğimde direk 13. Haftada fetal dna yaptırdım başkada yaptırmadım detaylıya girdim 3 hafta önce en azından boşuna strese girmedim yaptırma amacım bu yüzdendi 🌸🌸🌸💕 sağlıkla alın kucağınıza