Sementa63 Kızlar 25 haftalık hamilelik gece yatağa uzanınca nefes darlığı yaşıyorum, yani nefes alıyorum aslında ama sanki nefes almıyormuşum gibi bir zorluk yaşıyorum sizde de böyle oluyor mu?
minikmucizelerim2 Sementa63 bende 23.haftamdayım çok hareket edince ve fazla yemek yiyince benim de aynı şekilde oluyor
Papatya05_ Sementa63 kan değerleri düşük olunca oksijen de düşüyor ondan kaynaklıda olabilir bende oturduğum yerde yorulunca derin nefes alıyoruz ya öyle oluyordum değerim düşmüş demir takviyesi aldım sabah akşam önerdi doktor geçti o durum
Mayacm Sementa63 evet kan basinci vs yukseldigi icin normal ben burun bandi kullaniyorum o olmadan sanki nefes alamiyomusum gibi oluyo suan 35 haftaligim yaklasik 6.aydan beri kullaniyorum oyle hissettikce
Mayacm Sementa63 evet breathe right kullaniyorim ilacsiz oldugu icin sorun olmuyo yine.eczaneye sorun.ama.ben iki hamileliligimdede kullaniuorum doktorada soyledim kullan dedi cok rahatlatiyo
Sultansultis ben de yaşıyorum, akşamları artıyor tüm gün yediğim için. Bir de benim son ay çok artmıştı bebeğin suyu fazla çıktı ondan dolayı karın iç basıncım yüksekmiş reflü nefes darlığı artıyormuş
Havin49_ Sementa63 ben astım hastasıyım hamilelikle daha tetikleniyor ilacımı kullanıp burun bandı takarak anca nefes alabiliyorum
DuruDefne_mommy Sementa63 36.haftadan bildiriyorum ilerleyen zamanlarda bebek daha da baskı yapıyor büyüdüğü için nefes almak çok daha zor 🥲