Baysalli ben de yaptırdım biraz ağrılı geçti benim amniyosentez sonrası sürecim üçlü test riskli çıktı ve ultrason da midesinde baloncuk vardi. Şimdi de amniyosentez den ileri tetkikler yapılıyor ikinci kez alalım sıvıyı dediler yok dedim ilk alinan örnekten yapacaklar benim ilki yirmi bir günde çıkmıştı çok mutsuzdum stres üzüntü sürekli düşünüyordum ama ilk yapılan sonuç kromozom sayısıni belirtiyormus kromozom sayisi normaldi şimdi de dizilişine bakacaklar kromozomlarin ve anne ile karışmış mi kanı diye bakacaklarmis, cinsiyet e bağlı bir hastalığı var mı vs diye bakacaklarmis. Çok yıprandım üzüldüm sonuç bekleme aşamasında amniyosentezden bir ay SONRA da kanamam oldu bir hafta hastanede kaldım bu da bizim sınavımz diyorum Allah'a şükür ve dua ediyorum o ne derse o olur .