Merhaba kızlar 13 haftalık gebeyim gecen hafta tek seferlık bi kanama görmüştüm özele gittim 3.cm lik bi kanama alanım oldugunu ogrendim dinlendım uzandım fitil ve igneyi kullandım bugun kontrolum vardı bir hafta gecti aradan gittigimde herseyin cok yolunda oldugunu ama kanama alanımın 5 bucuk cm e cıktıgını öğrendim moralim cok bozuk bu durum bebegimi kaybetmeme neden olabilirmi bu durumu yaşayan yada tavsiyeleriniz nedir paylaşırsanız çok mutlu olurum 😥