28 haftalık hamileyim Tansiyonum ya çok yüksek yada çok düsük olduğu için bebeğimi etkilemiş kan akışında direnç varmış ve bu kan akışını yavaşlatıyormuş yatıs yapıldı 3 gün kaldım ve çıktım bugünkü kontrolde daha da ilerlemiş ve tekrar yatış verdi ama ne kadar yatıcağımı söylemedi doğuma kadar da yatırabilirim diyo yada böyle direnç göstermeye devam ederse erken alabilirim bebeği diyo böyle bisey yaşayan var mı yada fikir verebilecek olan