kucukgokyuzu canım benim de eser miktarda çıktı ama yine de doktorum saat 10:00 da 14:00 da bir de 20:00 da ölç dedi sende öyle yap bir yere yaz alarm kur ki unutmayasın bu arada doktorum şunu da dedi 140/90 tehlikeymiş seninki normal korkma tuzlu şeylerden uzak dur yediklerine dikkat et sadece yeter ve 10 gün sonra da tekrar tahlil ver düzelmiş mi diye.