Aysemlg evet canm bende zaten kahverengi lekelenmeler devam ediyordu dün bardakdan bosalircasina geldi dedim kesin kaybettim bebegi acil gittik igne serum kalp atisi vardi Allahtan simdide kendi doktoruma gittim 1 cmlik bir kanama alani varmış yatak istirati tuvalet harici prolotan igne ve fitil le yok etcez insallah