ayyayy Kızlar doğum yapınca işi bırakan oldumu şimdi ben çalışıyorum o rutine alıştım ileride çocuk olunca ve bakan olmazsa çıkmak zorunda kalırsam acaba yapabilirmiyim evde zorlandınız mı siz
irmairma ayyayy ben öğretmenim o kadar yoruldum ki çalışmaktan 3 yıl çocuğuma bakacağım çalışmak istemiyorum diyorum😕 çok çalıştım çalışmayıda seviyorum okul ortamını şuan bile özlüyorum ama çokta bunaldım. Kendim büyütmek istiyorum oğlumu ilerde onu çalıştığım okula kreşe veririm birlikte gider geliriz diye düşünüyorum.
Daisyy000 ayyayy Ben🤗 Çalışmayı çok seviyordum ama bebeğime bakacak kimse yoktu, bakıcıya falanda güvenemezdim işi bıraktım kendim baktım. Valla özellikle ilk 1 yaşa kadar o kadar zor ve uykusuz bi dönemdi ki gece o kadar uykusuz kalıp sabahına işe gittiğimi düşünemiyordum zaten… Şimdi 2 yaş çocuk ve 32 haftalık hamilelik ile KPSS çalışıyorum. Devlet olursa çalışırım devlet olmazsa özelle uğraşmam kendi iş yerimi açarım yüksek ihtimal
Nihan87 Ben oğlumu kendim büyütmek istedim, sonra tekrar iş hayatına döndüm, bakalım ikincide nasıl olacak, eğer evden çalışma imkanım olursa devam edeceğim olmazsa yine ara vereceğim