Esinbrn 0904Bahar- ben de 28 haftanın sonundayım bugün oldum tek doz hatta karma aşıymış sadece tetenoz değilmiş
Fatmanur_0416 0904Bahar- ben 3 gün önce oldum 20.haftaya girdiğim gün oldum yeni yeni azalıyor ağrısı 2.dozu olmayı düşünmüyorum sıkıntı olur mu sizce
Havin49_ 0904Bahar- ben 21 haftalık gitirm 25 haftalık olunca bidaha gidicem gün verdi aşın bi tane daha var dedi
Eddyy Ben kaçta olduğumu hatırlamıyorum ama 24 falandı bir ay aradan sonra da ikinci dozu oldum benim ağrım vs olmadı hiç🌸