Gebelikte her zaman söylene ve bilenen birşeyle geldim. Ne yesem ne içsem özellikle akşam üstü 4ten sonra çayır çayır midem yanıyor. 3. Trimester henüz girmedim ama yanma hissi çok fena. Ya çok yemek yiyim yanmaya fırsat kalmasın diyorum (kilo ve şeker korkutuyor tabi) yad shiç yemyim yanmayım diyorum o zamanda bebişi aç bırakmam helppp.
Ne yediğinizde yanmıyor ne yağınca sakinliyor nolur yardımm🥹 buz yiyesim var o kadar 😂