Merhabalar hanımlar.
Size bir sorum olucak ben geçen sene aralık ayında biraz yüksek tansiyon ile sezeryan doğum yaptım şuan 5 aylık hamileyim doğum yaptığım hastane doğumu kabul etmiyor riskli gebelik geçirdiğim için başka hastaneye yönlendirdi. Sorum şu sezeryan olup üstüne tekrar hamile kalıp hamileliği ve doğumu iyi geçirmiş olan varmı. Ben biraz korkuyorum riskli olucak diye. Lütfen bu durumu yaşayanlar cevaplayabilir mi
biraz rahatlamak istiyorum.
Uzun oldu biraz ama hakkınızı helal edin.