Senanrr11 edaabykl çok teşekkür ederim bir kızım var Rabbim nasip ederse bir de oğlum olsun isterim. Allah hepimizin gönlüne göre versin
edaabykl Senanrr11 bende tam tersi inşallah gönlümüzden ne geciyosa Allahım onu nasip eder bizlere 🤲🏼🌸
edaabykl Senanrr11 bende tam tersi inşallah gönlümüzden ne geciyosa Allahım onu nasip eder bizlere 🤲🏼🌸